Waar vind ik alle producten?
Naast deze website plaats ik regelmatig updates via Social Media over in opdracht gemaakte producten, leuke winacties en dergelijke. Ook een kijkje achter de schermen of leuke sneakpeeks! Volg ons dan ook zeker op Facebook of Instagram!

Wat zijn de verzendkosten?
Alle artikelen op de website worden weergegeven zonder verzendkosten. De meeste artikelen kunnen via een brievenbuspakketje verzonden worden. De verzendkosten worden getoond in het winkelwagentje.
Klik hier voor de  
standaard verzending & levertijden.

Wat is de levertijd?
Dit varieert per product. Standaard producten op voorraad worden tussen 1 tot 3 werkdagen verzonden.
Voor op maat gemaakte producten informeer ik je tijdig over de levertijd. Zie ook de standaard verzending & levertijden.

Kan ik ook gebruik maken van een kadoservice?
Ook dit kan, altijd leuk om iemand te verrassen! Vink bij het afrekenen aan: Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven. 
Hier kun je de gegevens van de ontvanger invullen. Zet wel bij de eventuele opmerkingen neer dat het om de kadoservice gaat, dan zorg ik dat de factuur naar jou gemaild wordt & pak ik het leuk in!

Kan ik ook telefonisch contact opnemen?
Jazeker! Ik ben bereikbaar via 06-46817131, uiteraard kun je mij ook appen of mailen.
Ik probeer binnen 24 uur jouw bericht te beantwoorden.

Wat als ik niet tevreden ben?
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je niet tevreden bent. Neem dan zo snel mogelijk contact op zodat we kunnen kijken naar een eventuele oplossing. Bij op maat gemaakte producten stuur ik altijd eerst een foto via whatsapp of e-mail voordat ik het verzend. Zo kan er altijd nog een aanpassing gemaakt worden voordat het verzonden wordt.

 Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Zie ook onze klachtenprodedure.

Kan ik een product retourneren?
Dit kan binnen 14 dagen bij standaard producten. Voor op maat gemaakte producten gelden andere regels. 
Ga voor meer uitleg naar deze pagina.

Hoe zit het met de veiligheid van een product op maat gemaakt?
Zie hiervoor de veiligheidinstructies.

 

© 2020 - 2021 Haaksels&Kralen | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel